יום שישי, 19 בדצמבר 2014

הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים

טיפולים למניעת הזדקנות
מילוי קמטים  -
טיפול של מילוי קמטים נעשה על ידי החדרה של חומר מסוים בדיוק על הקמט, כאשר החומר ממלא אותו ומעלים את הקמטים, ישנם כמה אפשרויות לשימוש בחומרים אלו, כמו למשל הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית.
נתחיל הזרקת חומצה היאלורונית לגוף - פעולה יחסית מהירה , החדרת חומר שמיוצר במעבדה באמצעות זריקה קטנה, בגוף גם כקיים חומר דומה כך שהוא די מתאים לגוף האדם, החומר מחזיק בסביבות השנה, טיפול זה נחשב לטיפול טבעי במיוחד למול הבוטוקס.
מטיפול הזרקת בוטוקס  -
טיפול בוטוקס הוא טיפול מהיר מאוד ומיידי לבעיה של קמטים, זוהי פעולה מהירה מאוד ולקוחת מספר דקות בלבד, ונשמרת לתקופה יחסית ארוכה, היא נעשית באמצעות מחט מאוד זעירה (כמו שערה) והיא נעשית על כמה חלקים בפנים, שפתיים, מסביב לעיניים, מצח וכדומה.
הבוטוקס מונע התכווצות של השריר, ולכן רצוי לשמור על מינון זעיר - לכן חשוב לפנות לקוסמטיקאית מקצועית בטיפול זה ולבחון ולהכיר היטב את ההשפעות שלו לפני הטיפול.
למעט הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים אנו מכירים טיפולים נוספים כמו למשל:
החלקת קמטים - מתיחה של עור הפנים, טיפול לייפטינג ועוד.

איך לבחור טיפול מתאים ?
מומלץ להתייעץ אפילו עם רופא כדאי לדעת שאין לכם רגישות לחומר כלשהו, יש לבחור קוסמטיקאית מקצועית ומיומנת שתוכל לייעץ לכם איזה טיפול לעשות לפי הצרכים שלכן. יש לבחור טיפול לפי האזור של הקמטים, מצח / ליד העיניים / בסנטר, לכל טיפול יש את החזקות שלו בכל אזור.
כמובן גם ניקח בחשבון את הסכום שאתם מוכנים לשלם, את משך הזמן שתרצו שטיפול זה ישמר, וכמובן אם תעדיפו טיפול טבעי יותר או שאין לכם בעיה להשתמש בחומרים פחות טבעיים
זכרו הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים הם רק חלק מהטיפולים המוצעים, ויש בפניכם אפשרויות לעוד מגון רחב של טיפולים. התייעצו על כך עם הקוסמטיקאית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה